עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

איך להגדיל את סיכויי ההצלחה בגישור גירושין ?

איך להתגרש בטוב ולהגדיל את סיכויי ההצלחה בגישור גירושין

כשבני זוג מחליטים להתגרש ישנה משמעות קריטית לדרך שהם יבחרו לנהל את תהליך הגירושין שלהם. האם הם יבחרו בערוץ גישור הגירושין או בהליך גירושין משפטי. האם הם יתגרשו בטוב או יתגרשו ברע דרך הליך משפטי ארוך יקר ופוגעני. בלא מעט מקרים בחירת הדרך תושפע מהסביבה שלהם ומהאנשים שהם בוחרים להקשיב להם. בני זוג שמחליטים להתגרש צריכים להבין שלמרות שהסביבה הקרובה שלהם שאוהבת אותם ורוצה בטובתם לא תמיד תייעץ להם את הדרך הנכונה לפעול בראייה כוללת של כל המשפחה. קשה מאד לבני זוג בעת סכסוך גירושין להבין את הנזקים שהם גורמים לילדים שלהם בלי הכוונה של אנשי מקצוע. אנחנו מפצירים בכם קחו ייעוץ מאנשי מקצוע כשאתם מתגרשים על מנת שתפגעו כמה שפחות בילדים. זה אפשרי לחלוטין! אם אתם רוצים לדעת עוד יותר איך להגדיל את סיכויי ההצלחה בגישור גירושין כנסו לסרטון ותקשיבו לו.

גלו את הדרך הסודית להתגרש נכון

לתזמון ההגעה לגישור גירושין יש השפעה מכרעת על הצלחתו. אם הזוג יפנה לגישור לאחר שאחד מהם או שניהם שכרו עורך דין לייצוג, הסיכויים להצלחת גישור יהיו נמוכים יותר משמעותית ביחס לאם יגיעו לגישור הגירושין לפני שהם שכרו עורכי דין. 

חשוב לדעת, בתחילת תהליך הגישור מסבירים המגשרים לבני הזוג שיש להם זכות בכל שלב לפנות לייעוץ חיצוני לרבות משפטי על מנת שיוכלו להיות רגועים שהזכויות שלהם לא נפגעות.

ההבנה של בני הזוג שיש הבדל משמעותי בין ייעוץ משפטי במהלך גישור גירושין לבין שכירת שירותיו של עורך דין לייצוג לפני ההגעה לגישור היא קריטית להצלחה. 

זיכרו, לנקודת הפתיחה יש משמעות עצומה להצלחת התהליך לכן השקיעו בה מחשבה רבה  ואל תעשו מהלכים חד צדדיים שיכולים לגרום לכדור שלג הרסני כלכלי ונפשי לכם ולילדכם. 

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל תהליך גירושין בחוכמה ובמינימום נזקים כלכליים ונפשיים להורים ולילדים.  אם עוד לא הורדתם את ספר ההדרכה המקיף והמעשי שכתבנו "פשוט להתגרש נכון" עשו זאת עכשיו. הוא ללא עלות. לחצו על תמונת הספר וכיתבו לנו לאן לשלוח לכם אותו.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן