עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושים על ידי מגשר מוסמך

להתגרש נכון עם מגשר או מגשרת גירושין

גישור גירושין הוא תהליך המאפשר לזוגות העוברים גירושים לפתור את בעיותיהם בצורה שלווה ומכבדת. זהו סוג של פתרון סכסוכים חלופי שמטרתו למזער סכסוכים ולקדם תקשורת יעילה בין הצדדים המעורבים. מגשר או מגשרת מוסמכים ממלאים תפקיד מכריע בתהליך זה, הם פועלים כצד שלישי ניטרלי ומאפשרים דיונים ומשא ומתן בין בני הזוג. מאמר זה הינו כללי ואנו מפצירים בכם לאחר קריאתו להוריד בחינם את הספר "פשוט להתגרש נכון" בלחיצה כאן. הספר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש נכון ובמינימום נזקים כלכליים ונפשיים לעצמם וילדיהם.

ייצוג משפטי בגירושין
חברי המרכז לגישור גירושין ומשפט: מגשר ועורך דין אורי דון יחייא, רם שפינר מגשר ומאמן , הילה הבר מגשרת משפחה

גישור גירושים – יתרונות

אחד היתרונות המרכזיים של גישור גירושים הוא שהוא מאפשר לזוגות לקבל החלטות בעצמם, במקום ששופט יכפה עליהם פתרון. הדבר מאפשר עריכת הסכמים מותאמים אישית יותר, המתחשבים בנסיבות הייחודיות של בני הזוג ומשפחתם. ניתן לטפל בנושאים כגון חלוקת רכוש, קביעת זמני שהות עם הילדים ומזונות בין בני זוג באופן המתאים ביותר לצרכים של שני הצדדים.

יתרון נוסף של גישור גירושין הוא שבדרך כלל מדובר בתהליך מהיר וחסכוני יותר בהשוואה להליך גירושין משפטי. בתהליך של גישור גירושים ניתן לקבוע פגישות גישור לנוחיות בני הזוג, ומשך הזמן הכולל של התהליך הוא קצר הרבה יותר מאשר הליכה לבית המשפט. בנוסף, העלויות הכרוכות בגישור הן נמוכות יותר משמעותית (במאות אלפי שקלים) מאלו של שכירת עורכי דין נפרדים ומאבק משפטי ממושך.

קידום תקשורת יעילה ומערכת יחסים ידידותית בין בני הזוג הוא היבט מכריע נוסף בגישור גירושין. זה חשוב במיוחד כאשר ילדים מעורבים. על ידי עבודה משותפת למציאת פתרונות, בני הזוג יכולים לשמש דוגמה חיובית לילדיהם ולשמור על דינמיקה בריאה של הורות משותפת. גישה שיתופית זו לא רק מיטיבה עם ההורים אלא גם מטפחת סביבה יציבה ותומכת יותר עבור הילדים.

חשוב לציין כי גישור גירושין אינו מתאים לכל הזוגות. במקרים בהם קיימת היסטוריה של אלימות במשפחה או חוסר איזון כוחות משמעותי בין בני הזוג, גישור עשוי שלא להיות מתאים. במצבים כאלה, חיוני לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות והרווחה של כל הצדדים המעורבים ולחפש שיטות חלופיות ליישוב סכסוכים.

גישור גירושים – סיכום

לסיכום, גישור גירושים על ידי מגשר מוסמך מציע גישה שלווה ושיתופית לפתרון סוגיות הקשורות לגירושין. הליך הגישור מעצים זוגות לקבל החלטות משלהם, מקדם תקשורת יעילה, ויכול להוביל להסכמים מותאמים אישית יותר. למרות שגישור גירושים לא יכול להיות מתאים לכל הזוגות, זוהי אפשרות בעלת ערך עבור אלה שמוכנים לעבוד יחד כדי למצוא פתרונות מקובלים על שני הצדדים. על ידי התחשבות ביתרונות ובמגבלות של גישור גירושין, זוגות יכולים לקבל החלטה מושכלת האם גישה זו היא המתאימה ביותר למצבם הייחודי.

אם עוד לא הורדתם את הספר "פשוט להתגרש נכון" שאנחנו נותנים במתנה אנו מפצירים בכם להוריד אותו בחינם בלחיצה כאן. הספר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש נכון ובמינימום נזקים כלכליים ונפשיים לעצמם וילדיהם.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן