עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושין – להפוך את הלימון ללימונדה

גירושין – להפוך את הלימון ללימונדה

התקופה שבין ההחלטה להתגרש ועד גיבוש הסכם הגירושין (הסכם לשותפות חדשה) או פסק דין המתקבל מבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני היא תקופה מטלטלת לכל המשפחה. יש הטוענים שמדובר בתקופה המאתגרת והקשה ביותר בחיי בני האדם.

ההתנהגות וההתנהלות של ההורים בתקופות קשות כמו בהחלטה להיפרד ולהתגרש תשליך באופן ישיר על דרך ההתנהגות של הילדים כשהם יפגשו עם התמודדויות מורכבות בחייהם. ועכשיו יש לי שאלה אליכם: בתור הורים איך תאחלו ותעדיפו לראות את התנהלות והתנהגות ילדכם ברגעי משבר בחיים? שליליים מסכנים, קורבניים ופאסיביים? או למרות הקושי המובן חזקים, אופטימיים ואקטיביים? מה יותר יקדם אותם?

הורים שהחליטו להתגרש ויצליחו להתנהל בתוך המשבר בצורה אופטימית ואקטיבית לצד החוויה המטלטלת של הגירושין יתנו לילדיהם דוגמה אישית, כלים והשראה כיצד אפשר להתנהל בתקופת משבר, שתעורר בילדים התפעלות. ובמילים אחרות להפוך את משבר הגירושין מלימון ללימונדה. לא בכדי אומרים שכל משבר הוא גם הזדמנות. אז כן הורים בתהליכי גירושין הם אכן במשבר, אבל גם יש להם הזדמנות יוצאת דופן להראות לילדים שלכם איך מתנהלים בתוך משבר.

אם אתם נמצאים בתהליכי גירושין או אם יש לכם חברים או משפחה שנמצאים בתהליכי גירושים אנו מפצירים בכם שלאחר קריאת מאמר זה תורידו בחינם את הספר פשוט להתגרש נכון (או תשלחו אותו לזוג שהחליט להיפרד ולהתגרש). הספר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש בטוב במינימום נזקים כלכליים ונפשיים לעצמם וילדיהם. את הספר ניתן להוריד בחינם בלחיצה מכאן.   

להתגרש ולשמור על בריאות נפשם של הילדים

זיכרו, אף אחד לא הכריח אותנו להיות הורים אבל אם בחרנו בכך בואו ננסה להפוך את הלימון ללימונדה, למזער את הנזקים הנפשיים שהילדים עוברים בתהליכי גירושין ואולי אפילו למנף אותם שיראו איך אפשר להתנהל בתוך תקופת משבר.

הורים שמרגישים שהם אינם במיטבם בתהליך הגירושין וחוששים שהם פוגעים בילדיהם עצתי להם לבחור איש מקצוע שמתמחה בליווי מתגרשים בתהליכי גירושין על מנת שיוכלו לפעול כשהם בגירסה הכי טובה שלהם ובכך יצלחו את התהליך המורכב גם בהקשר הגעה להסכם וגם בשמירה על ילדיהם.

אם בתוך משבר הגירושין יתנהגו ההורים בצורה קורבנית תהיה לכך השפעה שלילית על הווה ועתיד הילדים ומנגד אם ההורים ימצאו את הדרך להתנהל בתהליך הגירושין בדרך מכבדת ואופטימית תהיה לכך השפעה חיובית. הבחירה היא שלהם!

להתגרש ולצמוח

אנו במרכז למשפט וגישור גירושין נותנים מענה להורים שמרגישים שהם צריכים הכוונה, חיזוק הביטחון העצמי בתוך תהליך הגירושין וגם לאחריו. כל חברי המרכז למשפט וגישור גירושין הינם הורים גרושים בעצמם עם ילדים שעברו את משבר הגירושין ומכירים מבפנים את האתגרים, הפחדים והחששות שעוברים על כל אחד מבני הזוג שנמצא לקראת פרידה וגירושין. רם שפינר הינו מאמן למתגרשים וגרושים בנוסף להיותו מגשר גירושין וניתן לפנות אליו בכל הקשור לקושי בצמיחה לאחר גירושין.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח לעזור.

זיכרו, גירושין זה לא משחק (ב) ילדים.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן