עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

להתגרש בטוב – מעל 95% הצלחה

להתגרש בכבוד ובטוב


כמגשרי גירושין שנים ארוכות, אנחנו יכולים להגיד בוודאות שסיכסוכי גירושין המנוהלים בדרך של גישור גירושין (ולא הליך משפטי) הם הדרך הנכונה והמועדפת לכל הזוגות ששוקלים להתגרש. אנחנו יכולים להגיד זאת בוודאות לאחר שעזרנו למאות זוגות בישראל להגיע להסכם גירושין או כפי שאנחנו יותר אוהבים לקרוא לו "הסכם לשותפות חדשה".

האלטנרטיבה של גירושין שמתנהלים בהליך גירושין משפטי פשוט יקרה מידי, ארוכה מידי ופוגענית מאד ביחס לתהליך גישור הגירושין. למעשה, מחקרים הראו שלגירושין שמתחילים בבחירת ערוץ גישור הגירושין יש סיכויי הצלחה גדולים מאד להגיע להסכם גירושין מבלי להגיע לדיונים בבתי המשפט. גם אנו במרכז לגישור גירושין ומשפט יכולים לתמוך בעובדה זו כשמעל 90% מהזוגות שמגיעים אלינו לגישור גירושין יוצאים עם הסכם גירושין שמוסכם על שניהם. הסיבות להצלחת תהליך גישור הגירושין הם רבות ובמאמר זה נמנה כמה מהם.

אבל רגע לפני ….אם אתם נמצאים בתהליכי גירושין או אם יש לכם חברים או משפחה שנמצאים בתהליכי גירושים אנו מפצירים בכם שלאחר קריאת מאמר זה תורידו בחינם את הספר פשוט להתגרש נכון (או תשלחו אותו לזוג שהחליט להיפרד ולהתגרש). הספר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש בטוב במינימום נזקים כלכליים ונפשיים לעצמם וילדיהם. את הספר ניתן להוריד בחינם בלחיצה מכאן.   

יתרונות מרכזיים של הליך גישור הגירושין

1. מקום בטוח ונייטרלי לזוגות – תהליך גישור הגירושין מהווה מקום בטוח, נייטרלי ושיוויני בו בני הזוג יכולים לדון ולהסדיר את הפערים ביניהם. בניגוד לבית המשפט, שם האטמוספירה יכולה להיות מלחיצה ופוגענית. תהליך גישור הגירושין מתקיים בסביבה שלווה ושאינה משפילה. תהליך גישור הגירושין מאפשר לצדדים לבטא את הצרכים והדאגות שלהם בחופשיות ולעבוד יחד למציאת פתרונות שיהיו משמעותיים לכולם.

2. גישה מקדמת – תהליך גישור בגירושין הוא תהליך של הגעה להסכמות בשיתוף פעולה ולא הטלת רפש של כל צד אחד על השני כפי שקורה בבתי המשפט. במהלך גישור הגירושין , שני הצדדים עובדים יחד עם מגשר או מגשרת הגירושין כדי להגיע להסכם שיעבוד עבור כולם. השיתוף פעולה הזה מעודד אחריות ויכולת השפעה על התהליך. דבר שלא תמיד קיים בגישה המשפטית שבה השופט מקבל החלטות סופיות.

3. מחיר אטרקטיבי – גישור גירושין מספק פתרון חסכוני לסכסוכי גירושין. ההליך המסורבל והיקר של הליך גירושין משפטי הינו מסורבל ומורכב מכמה מופעים בבית משפט והוצאות משפטיות שמגיעות למאות אלפי שקלים לכל צד. לעומת זאת, תהליך גישור גירושין נמשך הרבה פחות זמן ולפעמים זוגות מגיעים להסכם גירושין תוך שבועיים, כמו גם ההוצאה הכספית שהינה פחותה בהרבה. הליך גירושין שמתנהל בגישור גירושין הכולל את כתיבת הסכם הגירושין + הפגישות בדרך כלל אינו עולה את ה 15,000 ש"ח לשני הצדדים יחד.

4. שמירה על הילדים בתהליך – למרות שאין ספק שההבט הכלכלי חשוב מאד, הסיבה החשובה עוד יותר שאנו ממליצים על תהליך גישור הגירושין הוא צמצום הפגיעה הנפשית הקיים בתהליך זה. חשוב להבין מתחילת תהליך הגירושין את ההשלכות הנפשיות הקשות שיש להליך גירושין משפטי על בני הזוג וילדיהם. בהליך גירושין משפטי כל צד שוכר לעצמו עורך דין שמטיל רפש על הצד השני על מנת לשכנע את השופט עד כמה הצד השני לא בסדר. האנרגיה הזאת שנוצרת בבית המשפט לזמן הקצר של הדיון משפיעה על כל חייהם של בני הזוג והילדים. הילדים מרגישים את המתח שקיים אצל הוריהם ונכנסים למצוקה רגשית.

סיכום יתרונות תהליך גישור הגירושין עם 90% הצלחה

תהליך הגירושין הינו מורכב ומאתגר, במיוחד עבור זוגות שיש להם ילדים יחד. תהליך גישור הגירושין מצמצם בצורה משמעותית את הנזקים של תהליכי גירושין. בתהליך גישור הגירושין הזוגות עובדים יחד כדי ליצור תכנית הורות שעובדת עבור כולם. תהליך זה של הידברות במהלך גיבוש הסכם הגירושין מסייע למזער את הנזקים ויכול לשמור על היחסים החיוביים בין הורי הילדים לאחר הגירושין.

לסיכום, הליך גישור הגירושין יעיל מאוד לעומת הליך גירושין משפטי המסורבל וסיכויי ההצלחה הם מעל 90%. גישור הגירושין מתבצע בסביבה בטוחה ונייטרלית, וככזה שתמיד מתייחס לטובת הילדים.

מאחלים לכם המון בהצלחה ומוזמנים ליצור איתנו קשר לשאלות נוספות.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן