עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושין – כל מה שבאמת צריך לדעת!

החלטתם להתגרש? אין ספק שמדובר בתקופה מאד מורכבת הן ברמה האישית והן ברמה המשפחתית. יש האומרים שגירושין בין הורים הם מהתקופות הקשות ביותר שעוברים בני האדם בחייהם, כך שאם אתם נמצאים בתהליך גירושים ומרגישים מבולבלים ובמצב רוח ירוד דעו שזה טבעי ואנושי להרגיש כך.

יחד עם זאת מנסיון אישי ומנסיון של עוד רבים שליוינו בתהליכי גירושין תהיו בטוחים שלמרות הקושי הנוכחי גם תקופה מאתגרת זו תעבור. לא רק זאת, למרות שקשה לחשוב על כך תקופת המשבר לכשתגמר יכולה להיות ההזדמנות של חייכם לשנות דברים שהפריעו לכם, להגשים חלומות ישנים ולצמוח.

לא בכדי נולד המשפט "כל משבר הוא הזדמנות". גירושין הם ללא ספק תקופת משבר ועל מנת להפוך את המשבר להזדמנות מתגרשים צריכים להכין את עצמם. התקופה שבין ההחלטה להתגרש ועד ההגעה להסכם הגירושים או כפי שאנחנו אוהבים לקרוא לו הסכם לשותפות חדשה היא תקופה בה כל אחד מבני הזוג צריך לפעול בגירסה הטובה ביותר שלו ולאסוף את מירב המידע הרלוונטי לסיטואציית הגירושים שהוא נמצא בה.

רם שפינר והילה הבר מגשרי גירושין ביחד עם עורך דין ומגשר אורי דון יחייא מקימי המרכז למשפט וגישור גירושין

גישור גירושין – ידע הוא כח! האמנם?

מכירים את הביטוי ידע הוא כח?

לטעמי זהו ביטוי חלקי ביותר. בראייתי ידע הוא לא כח. ידע הוא רק פוטנציאל לכח! כלומר אם בני האדם לא מיישמים את הידע שיש להם אז הידע אינו שווה הרבה בכלל ובתהליכי גירושים בפרט. יישום הידע בשטח הוא זה שיביא לכח לבני הזוג לצלוח את תהליך הגירושין שלהם בצורה הטובה ביותר.

זו הסיבה שאנו במרכז למשפט וגישור גירושין כתבנו את ספר ההדרכה "פשוט להתגרש נכון" באורך 67 עמודים ואנו נותנים לכם אותו בחינם!

הספר ייתן לכם את הידע הרלוונטי לצלוח את תהליך הגירושין במינימנום נזקים נפשיים וכלכליים לכם ולילדכם. כשיש ילדים בתהליך גירושין בין הורים המידע הזה הוא קריטי ואנו מפצירים בכם לקרוא את הספר ולהעביר אותו לבן או בת הזוג שלכם.

גישור גירושין – גירושים עם ילדים זהו אינו משחק (ב)ילדים!

זיכרו – גירושים עם ילדים זהו אינו משחק (ב)ילדים.

לכל פעולה שתעשו או לא תעשו תהיה השלכות רבות על הילדים שלכם שאנו מאמינים שהם הדבר הכי יקר לכם בעולם! דעו לכם שלניהול תהליך הגירושין שלכם כהורים תהיה השפעה בן דורית ארוכת טווח לטוב או לרע על פי הדרך שאתם תפעלו.

להיות הורים זוהי משימה שאינה פשוטה במשפחות שאינן עוברות תהליכי גירושין. אך כשמדובר במשפחות שעוברות תהליכי גירושין משימת ההורות נהפכת להיות לא פשוטה שבעתיים ויש להתייחס אליה בהתאם. אם אתם רוצים למזער את הנזקים הנפשיים שיכולים להגרם לילדים שלכם כתוצאה מניהול כושל של תהליך הגירושין אנו מפצירים בכם לקרוא את הספר "פשוט להתגרש נכון".

אין לכם מה להפסיד ורק להרוויח כי הוא ללא עלות. מבחינתנו לעזור לזוגות להתגרש בטוב היא לא רק דרך פרנסה אלא גם שליחות.

לקבלת הספר פשוט להתגרש נכון – לחצו כאן או על התמונה .

הספר פשוט להתגרש נכון בחינם
רם שפינר והילה הבר מגשרי גירושין כותבי הספר "פשוט להתגרש נכון" הניתן בחינם!

המרכז למשפט וגישור גירושין נוסד על ידי מגשרי הגירושין רם שפינר והילה הבר ביחד עם עורך דין ומגשר אורי דון יחייא. המרכז למשפט וגישור גירושין נותן מענה של 360 מעלות לזוגות שהחליטו להתגרש.

השרותים של המרכז למשפט וגישור גירושין

השרותים של המרכז למשפט וגישור גירושין כוללים: גישור גירושין, ייעוץ משפטי, ייצוג משפטי, הסכם גירושים, אימון אישי, אימון לשיקום הזוגיות, הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, אימון וייצוג משפטי להורים מנוכרים ועוד.

לכל שאלה בנושא הגירושין בכלל וגישור גירושין בפרט הרגישו חופשי ליצור איתנו קשר.

המרכז למשפט וגישור גירושין נותן את שרותיו לתושבים בכל חלקי הארץ ויש המגיעים אלינו גם ממקומות רחוקים ממשרדינו.

גישור גירושין ביהוד – גישור גירושין בפתח תקווה – גישור גירושין ברמת גן – גישור גירושין בחולון – גישור גירושין בראשון לציון – גישור גירושין ברחובות -גישור גירושין בסביון – גישור גירושין בבת – ים – גישור גירושין בתל אביב – גישור גירושין בהרצליה – גישור גירושין ברמת השרון ועוד…

ייצוג משפטי בגירושין
חברי המרכז לגישור גירושין ומשפט: מגשר ועורך דין אורי דון יחייא, רם שפינר מגשר ומאמן, הילה הבר מגשרת גירושים

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן