עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גירושים בהסכמה – מדריך חובה לגירושים במתנה

כך תתגרשו בהסכמה – מדריך חינם חובה למתגרשים

גירושין יכולים להיות תהליך מאתגר ורגשי עבור אנשים רבים. עם זאת, עם הגישה והלך הרוח הנכון, ניתן להתנהל בתקופה קשה זו בצורה חכמה שתגרום למינימום נזקים כלכליים ונפשיים לבני הזוג ולילדים. מאמר זה יספק טיפים מועילים והדרכה כיצד להתגרש בצורה נכונה, ויבטיח מעבר חלק יותר לפרק הבא בחיים. במאמר זה תקבלו טיפים חשובים אך ראשוניים לתהליך הגירושין. יחד עם זאת אנו מפצירים בכם להוריד את הספר "פשוט להתגרש נכון" שאנו נותנים במתנה לגולשי האתר. המדריך כבר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש בצורה מכובדת ובמינימום פגיעה נפשית בילדים ומינימום הוצאות כספיות.

בני זוג המתכננים להתגרש חייבים להבין שאם הם לא יתנהלו נכון בתהליך הגירושין שלהם הם יכולים לעשות טעויות שיעלו להם מאות אלפי שקלים מיותרים. מדובר בכסף שיכול היה ללכת אליהם ולילדיהם למטרות חשובות ובמקום זאת, הולך לתשלום לעורכי דין. אך גרוע מהאובדן הכספי הרב, אם בני הזוג לא יתנהלו נכון הם יכולים לגרום לפגיעה נפשית קשה שמשאירה צלקות נפשיות לשנים רבות לבני הזוג ובעיקר לילדיהם. לכן זו חובתם של בני הזוג לצרוך ידע בנושא כשהם מחליטים להתגרש.

גירושים – ייעוץ מקצועי גישורי

אחד השלבים החשובים ביותר כדי להתגרש נכון הוא פנייה לייעוץ מקצועי. מגשר או מגשרת גירושין מיומנים יכולים לעזור ולהדריך את בני הזוג בהיבטים של הליך הגירושין הכוללים הסדרת נושאים רבים: קביעת זמני השהות של כל הורה עם הילדים לאחר הגירושין, תשלומי מזונות באם יש הצדקה לכך וחלוקת הרכוש. חשוב מאוד למצוא את איש המקצוע הנכון המנוסה בגישור גירושין ומתאים לאישיות ולסגנון התקשורת שלכם.

ייצוג משפטי בגירושין
חברי המרכז לגישור גירושין ומשפט

גירושים – ילדים בראש סדר העדיפויות

כאשר מתגרשים, חיוני לשים בראש סדר העדיפויות את רווחתם של כל הילדים המעורבים. ילדים יכולים לחוות מגוון רגשות במהלך תהליך הגירושין, וחשוב לוודא שצרכיהם נענים. תקשורת פתוחה עם ילדיכם היא חיונית, מכיוון שהיא יכולה לעזור להם להבין את השינויים המתרחשים בחייהם ולהרגיע אותם ששני ההורים עדיין אוהבים אותם ודואגים להם.

פיתוח תוכנית הורות משותפת יכול לספק מבנה ועקביות לילדיכם בתקופה מאתגרת זו. תכנית זו צריכה להתוות פרטים כגון הסדרת זמני השהות של כל הורה עם הילדים ותהליכי קבלת החלטות לגידול הילדים. ישנם משאבים רבים זמינים, הן מקוונים והן לא מקוונים, שיכולים לספק הדרכה ותמיכה ליצירת תוכנית הורות משותפת מוצלחת.

גירושים – לא לשכוח את עצמכם

הטיפול בעצמכם חשוב לא פחות מהטיפול בילדים במהלך תהליך הגירושין. גירושין יכולים לגבות מחיר נפשי לא פשוט וזה חיוני לתעדף טיפול עצמי כדי להבטיח התאוששות בריאה. זה יכול לכלול פעילות גופנית סדירה, תזונה מאוזנת, טיפול או אימון אישי ושינה מספקת.

נוסף על כך, מציאת דרכים בריאות לנהל מתח ורגשות היא חיונית. זה יכול לכלול עיסוק בפעילויות כגון מדיטציה, יוגה, או יומן כדי לעבד את הרגשות שלך ולשמור על תחושת איזון. בניית רשת תמיכה של חברים, בני משפחה ואנשי מקצוע יכולה גם לספק פורקן רב ערך לדיון ברגשותיכם ולקבלת עידוד בתקופה מאתגרת זו.

גירושים – תכנון העתיד

שמירה על סדר במהלך תהליך הגירושין היא קריטית כדי להבטיח מעבר חלק יותר. זה כרוך בניהול הכספים והנכסים שלכם, אשר יכול להיות משימה מורכבת ומכריעה. עבודה עם יועץ פיננסי או שימוש בכלים ומשאבים לתקצוב יכולים לעזור לכם לקבל תמונה ברורה של מצבכם הפיננסי ולפתח תוכנית לעתיד.

תכנון לחיים לאחר גירושין הוא גם חיוני, שכן הוא יכול לספק תחושה של כיוון ומטרה בתקופה מאתגרת זו. זה עשוי לכלול הגדרת מטרות אישיות ומקצועיות חדשות, חקירת תחביבים ותחומי עניין חדשים, או לשקול שינוי במצב החיים שלך. על ידי התמקדות בעתיד, אתם יכול להתחיל לנוע קדימה וליצור פרק חדש בחיים שלכם.

לסיכום, גירושין נכונים כרוכים בפנייה לייעוץ מקצועי, מתן עדיפות לרווחתם של כל הילדים המעורבים, התמקדות בטיפול עצמי, שמירה על סדר ותכנון לעתיד. על ידי ביצוע טיפים חיוניים אלה, אתם יכולים לנווט את תהליך הגירושין בצורה יעילה יותר ולהבטיח מעבר חלק יותר לפרק הבא של החיים שלכם.

אם עוד לא הורדתם את הספר פשוט להתגרש נכון אנחנו מפצירים בכם לעשות זאת מכאן.

המון בהצלחה

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן