עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושין משפחתי הדרך הנכונה להתגרש ושלא יעבדו עליכם!

גישור משפחתי

גירושין הם לא משחק (ב)ילדים. את זה כולם יודעים!

הבעיה היא שכשזוג מחליט להתגרש הוא נקלע למצב חדש שלא מוכר לו. כשבני אדם נתקלים במצב חדש שאינו מוכר להם ובמיוחד מצב מורכב כמו גירושין באופן טבעי הם מתחילים לפנות לסביבה הקרובה שלהם לעצות כיצד לפעול על מנת לעבור את הגירושין בצורה הטובה ביותר.

מדוע גישור משפחתי הוצא צורך חשוב?
כידוע לכם עצות יכולות להיות עצות טובות או עצות רעות. אם קיבלתם עצה טובה – הרווחתם.  אם קיבלתם עצה רעה מחירה יהיה מחיר גבוה מאד ובגלל שמדובר בגירושין הנזק יהיה לא רק בכסף.

ברוב המקרים הנזק הכספי, ככל שהוא חשוב הוא המרכיב הפחות משמעותי בפגיעה. הפגיעה המשמעותית ביותר בתהליכי גירושין שלא מנוהלים נכון היא הפגיעה בנפשות ההורים ובמיוחד בנפשות הילדים. בלא מעט מקרים אנשים/בני משפחה מייעצים לחברים שלהם שנקלעים לגירושין מתוך זווית הראייה האישית שלהם וניסיונם או ניסיון חברים שלהם או משפחה.

אך האם בהכרח מדובר בעצה מקצועית שמתאימה לכל בני הזוג? האם עצה שיתן אדם שעבר גירושין קשים עם אישתו תהיה זהה לעצה של אדם שעבר את הגירושין בגישור? האם עצה שיתן קרוב משפחה שאינו מבין דבר בגירושין או גישור משפחתי ויודע על כך רק דרך הטלויזיה שכשמדובר בגירושין הכל צריך להתנהל דרך בתי המשפט, תהיה זהה לאדם שמבין את המשמעויות העמוקות של תהליכי גירושין משפטיים? כלומר, משמעות הבחירה של מי ייעץ לנו מה לעשות היא קריטית. אז איך יודעים מה לעשות? לטעמינו התשובה ברורה ונשתף אתכם בה.

כל עוד אין במשפחה אלימות תמיד צריך לפנות להליך גישור גירושין משפחתי כאופציה ראשונה!

ואלו ההסברים מדוע:

1.בהליך גישור גירושין משפחתי אתם קובעים את עתידכם ולא השופט.

2. תהליך גישור הגירושין המשפחתי הוא חסוי, קצר ויכול להסתיים תוך חודשים בודדים.

3. הליך גישור גירושין הוא זול יותר לפחות פי 7 במקרים הפשוטים מהליך משפטי.

4. בגישור גירושין משפחתי הנזק הנפשי שנגרם לילדים הוא קטן משמעותית ביחס לנזק הנפשי כשההליך מנוהל בבית המשפט.

5. במהלך הגישור גירושין המשפחתי לצדדים יש תמיד אפשרות לפנות לייעוץ משפטי אם הם חוששים שזכויותיהם נפגעות.

6. אם תהליך גישור הגירושין המשפחתי לא עובד (מומלץ לראות בלחיצה כאן את הסרטון שעשינו שמסביר מה עושים כשגישור גירושין לא מצליח) לבית המשפט תמיד אפשר לפנות בכל מצב ובכל שלב.

7. בגישור גירושין משפחתי היחסים בין בני הזוג ברוב הפעמים נשארים טובים בניגוד להליך גירושין משפטי בו היחסים בין בני הזוג נפגעים בצורה משמעותית דבר שפוגע במישרין גם בילדים.

8. בגישור גירושין משפחתי הילדים מקבלים שיעור חשוב לחיים שמחלוקות אפשר לפתור בהידברות ולאו דווקא במלחמה וכך כנראה ינסו לעשות כשהם יתקלו באתגרים בחייהם. 

לסיום

אם יש לכם חברים שמתכוונים להתגרש או כבר נמצאים בתהליכי גירושין בין אם מדובר בהליך משפטי או גישורי הזמינו אותם לקבל בחינם את ספר ההדרכה שכתבנו "פשוט להתגרש נכון"  

ספר מהפכני, פרקטי ומזוקק בתחום הגירושים שחושף את המציאות המרה והנסתרת שמתלווה לתהליכי גירושים משפטיים. הספר גם נותן פתרונות לזוגות שהחליטו להתגרש כיצד לעשות זאת בדרך שתמזער למינימום האפשרי את הפגיעות הכלכליות והנפשיות שנגרמים להורים ובמיוחד לילדים בתהליך.  

אנו מאחלים לכם מכל הלב לטובתכם ולטובת ילדכם שתקבלו החלטות נכונות לגבי תהליך הגירושין שלכם.

רם שפינר והילה הבר מגשרי משפחה.

עוזרים (מהלב) מלמדים, מייעצים ומגשרים זוגות שהחליטו להתגרש לעשות זאת במינימום נזקים כלכליים ונפשיים לעצמם ולילדיהם.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן