עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

אימון אישי לגברים המתוסכלים בנישואין

אימון אישי למתגרשים

במהלך עבודתי כמגשר גירושין ומאמן אישי מגיעים אלי לא מעט פעמים גברים ונשים שחיים שנים רבות בתחושת תסכול וריקנות בחיי הנישואים שלהם.  במאמר זה אגע בגברים הנמצאים בסיטואיציה שכזו.

יש גברים נשואים שחיים שנים רבות עם נשותיהם בתחושת ריקנות, תסכול ולפעמים השפלה והם לא יודעים איך להתמודד עם המצב הזה. מצד אחד לא טוב להם והם וסופגים עלבונות מבת הזוג ומצד שני הם קופאים ולא עושים שום דבר בנוגע למציאות שהם חיים איתה.

אותם גברים מרגישים שכל פעולה שהם יבחרו בה תסכן אותם ואולי גם את ילדיהם.  המצב הזה מביא אותם לקיפאון ועמידה במקום. הם מרגישים לכודים קפואים ומושפלים בתוך מערכת היחסים שהם אינם מרוצים ממנה.

אימון אישי למתגרשים – אם אתה לא הולך קדימה אתה בעצם הולך אחורה

עמידה במקום משמעותה הליכה אחורה ולא רק היעדר התקדמות.

הבעיה היא שעמידה במקום וקיפאון איננה רק היעדר התקדמות אלא בדרך כלל גם הליכה אחורה. יותר מכך, חיים בצורה שכזאת לתקופות ארוכות משפיעה על כלל הרבדים בחיים. כלומר, בעקבות התסכול מהמערכת הזוגית אותם גברים אינם מתפקדים בגרסה הטובה ביותר שלהם, אם זה במקום עבודתם ואם זה במערכות יחסים עם משפחותיהם ואנשים אחרים.

לא רק זאת. אנרגטית הם כבויים ואינם ממצים את יכולותיהם. בנוסף מצב אנרגטי שכזה בלא מעט מקרים משפיע לרעה על המערכת החיסונית (גוף-נפש) של הגוף והם חשופים יותר למחלות.

חלק מאותם גברים מחפשים ריגושים מחוץ למערכת הנישואין על מנת להשלים את החסר. לא מעט מהם מרגישים בשלב מסוים שהריגושים המזדמנים הם פלסטרים שנותנים ריפוי רגעי שאינו מרפא את תחושת התסכול הקבועה.

וכך קורה שלפעמים גברים מעבירים שנים רבות בתחושות תסכול ולעיתים פחד בחיי הנישואין שלהם. יש גברים שיודעים לעצור את המצב הזה בעצמם. הם מגלים פתאום אסרטיביות ויוזמה ובוחרים את דרך הפעולה שתוציא אותם מהמצב הזה.

לעומתם יש גברים שזקוקים לעזרה חיצונית על מנת לשנות את המציאות שלהם. הם צריכים למצוא דרך שהביטחון העצמי והאסרטיביות שלהם תעלה לפני שהם בוחרים דרך פעולה. את העזרה הזאת אפשר להשיג בתהליך של אימון אישי.

אימון אישי לגברים גרושים

לכל אימון אישי יש את המסלול והייחודית שלו מאחר וכל מתאמן הוא עולם ומלואו. יחד עם זאת השאלה שאני בדרך כלל שואל באימונים את המתאמנים שלי היא: נניח שעכשיו אתה בן 85 ומסתכל על תקופת הזמן הנוכחית של חייך מהעתיד האם תהיה מרוצה מההתנהלות שלך? אם כן, מצוין –אפשר להתקדם הלאה. אם לא, מה אתה העתידי שלך היה מייעץ לאתה הנוכחי שלך לעשות?

אימון אישי מגיע מהגישה שלמתאמן יש את התשובות שנכונות לו, הוא רק מתקשה בלחלץ ו/או לבטא ו/או למקד ואו/ליישם אותם. בתהליך האימון האישי המאמן עוזר למתאמן להבין עם עצמו מה הוא באמת רוצה, מה הם דרכי הפעולה להגיע ליעד שלו, מה הם הפחדים שלו? כיצד אפשר להתמודד איתם? וכיצד אפשר להוציא אותם לפועל.

זה התהליך שאנו במרכז לאימון גישור ומשפט מנגישים לאותם גברים החווים חוויה שכזו.

אם יש לכם שאלות הקשורות לתהליך האימון האישי בכלל ולאימון האישי לגברים הנמצאים בתחושת תסכול בחיי הנישואין בפרט אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות. בהצלחה

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן