עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

הסכם גירושים תוך שבוע

האם אפשרי להתגרש תוך שבוע

זה לא סוד שתהליכי גירושים הם מהאירועים הקשים ביותר שבני האדם עוברים בחייהם הן בהבט הנפשי והן בהבט הכלכלי. ישנם סיבות רבות לכך אך שניים מהם מרכזיות. הסיבה הראשונה לכך שתהליכי גירושים הינם קשים היא חוסר הוודאות של שני בני הזוג מאיך יראו חייהם לאחר הגירושין בהבטים רבים: מה יהיו זמני השהות שלהם עם הילדים, האם יסתדרו כלכלית, איך תתבצע חלוקת הרכוש ביניהם ועוד.

הסיבה המרכזית השנייה היא שבלא מעט מקרים בני הזוג ניזונים מהרבה מאד דעות של אנשים אחרים (לפעמים מדובר בבני משפחה) שמובילות אותם לפחדים רבים. כמעט לכל אחד כיום בישראל יש חבר או חברה שהתגרשו אם זה לא הם עצמם. חלק מאותם אנשים עברו גירושים קשים וחלק גירושים בטוב. לצערינו מספר לא מבוטל של גירושים מתנהל בהליכים משפטיים כואבים אשר משאירים טעם רע לאנשים.

בהתאם לטעם שנשאר לאנשים מהתהליך של עצמם או חבריהם הם מייעצים. לפעמים הייעוץ הוא מצויין ובעיקר אם מדובר באיש מקצוע, אך לא פעם הייעוצים הראשוניים שמקבלים בני הזוג הם אינם טובים ומובילים אותם להליך גירושין משפטי ארוך, כואב ויקר שלא בהכרח היה הדרך הנכונה להם. בני זוג שרוצים להתגרש חייבים להבין שערוץ הגירושין המשפטי הוא יקר, פוגעני וארוך מאד.

בני זוג שרוצים להתגרש מהר צריכים להבין שרק ערוץ גישור הגירושין מתאים להם. אנו במרכז לגישור גירושין ומשפט כמובן שממליצים על ערוץ זה: בדרך זו בני הזוג מתגרשים בטוב ומחליטים בעצמם על עתידם מבלי שבית המשפט קובע להם איך הם צריכים להתנהל לאחר הגירושין. ויותר מכך כשמתגרשים בתהליך של גישור גירושין הפגיעה הנפשית לבני הזוג וילדיהם מצטמצמת מאד והזוגות חוסכים מאות אלפי שקלים למשפחה על ייצוג עורכי דין.

אנו שמחים להגיד בגאווה שהיו לנו במרכז זוגות שהגיעו להסכם גירושין תוך שבוע אחד בלבד ואנו יודעים שבעתיד עוד יגיעו אלינו זוגות שגם הם ירצו להתגרש מהר. על מנת להקל על זוגות אלו החלטנו לתת לכם מספר טיפים מה צריך לעשות על מנת להגיע להסכם גירושים מהיר שיכול לקחת שבוע אחד בלבד.

להגיע להסכם גירושים תוך שבוע – טיפ ראשון

לבחור מגשר או מגשרת מיומנים

הצעד הראשון לגירושים מהירים שיכולים לקחת שבוע אחד הוא למצוא מגשר או מגשרת גירושין מיומנים. מגשרים מקצועיים בעלי ניסיון רב יעזרו לבני הזוג לתקשר ביעילות ולעבוד יחד כדי להגיע להסכם גירושין שיהיה מקובל על שניהם. בנוסף לעניין המקצועיות חשוב שבני הזוג ירגישו שהם מתחברים למגשר או המגשרת ברמה האנרגטית על מנת שהתהליך יזרום טוב יותר. הסכם גירושין מהיר כולל בתוכו את כל הפרמטרים הנחוצים להתנהלות בני הזוג לאחר הגירושים: זמני שהות עם הילדים, מזונות, חלוקת רכוש והסדרת הגט.

הסכם גירושין תוך שבוע -טיפ שני

להגיע מוכנים

כדי להגיע להסכם גירושין תוך שבוע בני הזוג צריכים להגיע לתהליך מוכנים ולהיות בטוחים שהם רוצים להתגרש. אם אחד מבני הזוג עדיין רוצה לנסות לעבוד על הקשר יהיה מאד קשה להגיע להסכמות בצורה מהירה. אם בני הזוג רוצים להתגרש מהר חשוב שהם יהיו בטוחים שזה מה שהם רוצים. השלב הבא הוא להיות קשוב למגשר או מגשרת הגירושין ולהכין את כל המסמכים הנדרשים. לפעמים המגשרים יבקשו מבני הזוג להביא תלושי משכורות, רישום בטאבו של נכסים, שומות מס ועוד.

הסכם גירושין תוך שבוע – טיפ שלישי

להגיע עם פתיחות מחשבתית וכמה שפחות אגו

פתיחות מחשבתית היא המפתח להצלחת גישור הגירושים והגעה להסכם גירושין מהיר. על בני הזוג להיות מוכנים לתת ולקבל ולהבין שלא כל הדרישות שהם יגיעו איתם מהבית יתמלאו. כל אחד מבני הזוג צריך להבין עם עצמו מה חשוב לו יותר ומה חשוב לו פחות על מנת שיידע בתוך תהליך גישור הגירושין על מה הוא מוכן להתפשר על מנת להתקדם ולהשלים את התהליך. חשוב לזכור שהתפשרות אינה אומרת לוותר על כל מה שרוצים. התפשרות בתהליך גישור גירושין אומרת להיות מוכנים לחשוב מחדש על הצעות חדשות שיגיעו מהמגשר או מהצד השני.

הסכם גירושין תוך שבוע – טיפ רביעי

דגש לתקשורת מקדמת ולא תקשורת מאשימה

התקשורת הינה אמצעי חיוני להצלחת תהליך גישור הגירושים שיוביל להסכם גירושין מהיר תוך שבוע. לא מעט פעמים שיחות בתהליכי גישור נגררים לחילופי האשמות של בני הזוג כל אחד כלפי השני. כל עוד בני הזוג יידעו לאחר חילופי האשמות קצרים להגיע לתקשורת מקדמת, אזי הוצאת הקיטור הינה חשובה לתהליך. מגשר או מגשרת גירושין טובים יידעו לעזור לבני הזוג לצאת מהלופ של ההאשמות בצורה טובה יותר לטובת תקשורת מקדמת. תקשורת מקדמת היא תקשורת שתקדם את בני הזוג להסכם גירושים מהיר. ברוב הפעמים מגשר או מגשרת הגירושין יקיימו פגישות אישיות עם כל אחד מהצדדים. על בני הזוג להיות פתוחים וכנים עם המגשר/ת וכלפי המסגרת של התהליך. חשוב לדעת שהמגשר/ת לא ישתפו דבר עם הצד השני ללא הסכמתו של הצד המשתף את המגשר/ת בפגישות האישיות.

להגיע להסכם גירושים תוך שבוע – טיפ חמישי

להיות זמינים לפגישות

לפעמים, על מנת להגיע להסכם גירושין מהיר נדרשות פגישות נוספות מעבר לתכנון המקורי. על בני הזוג להיות זמינים לפגישות אלה ולהתאים את הזמנים בהתאם ללוח הזמנים של המגשר/ת . לתהליך גישור גירושין יש מומנטום ולפעמים עצירתו לטווחי זמן ארוכים מידי יגרום לעצירתו. יחד עם זאת חשוב להדגיש שאם בני הזוג, במהלך התהליך מרגישים שהם צריכים עוד זמן לחשוב ולהתייעץ, יש מקום להאריך את התהליך על מנת שבני הזוג יוכלו לחיות בשקט עם הסכם הגירושין שיחתמו עליו. כלומר, גם אם בני זוג מחליטים שהם רוצים להגיע לתהליך של גיבוש הסכם גירושים תוך שבוע אך במהלכו הם מגלים שהם צריכים עוד זמן זהו תהליך מבורך ומובן לחלוטין.

להגיע להסכם גירושים מהיר – סיכום

להגיע להסכם גירושים תוך שבוע הוא תהליך שבהחלט אפשרי. במהלך הדרך עשינו זאת עם זוגות שהגיעו מוכנים לכך. חשוב לציין שלהתגרש ולהגיע להסכם גירושים תוך שבוע זהו מהלך אפשרי רק אם יש הסכמה מלאה בין בני הזוג ששניהם רוצים להתגרש או שהם לא רוצים לתת הזדמנות להציל את הנישואים. בני זוג שרוצים להתגרש מהר צריכים להגיע לתהליך גישור הגירושין כשהם פתוחים מחשבתית לתהליך, תקשורתיים וזמינים. חשוב להבין שלא תמיד כל הנושאים יפתרו במהלך הפגישות הראשונות, ולפעמים נדרשות פגישות נוספות כדי להגיע להסכמות המקובלות על שני הצדדים. כמו כן, בחירה במגשר או מגשרת מיומנים שבני הזוג מתחברים אליהם ברמה האנרגטית חשובים להצלחת התהליך.

אם יש לכם שאלות נוספות בכל הקשור לתהליך גישור הגירושין אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם. מאחלים לכם המון בהצלחה ולא לשכוח לשמור על הילדים נפשית בכל התהליך שנכפה עליהם.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן