עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

כשמחליטים להתגרש צריכים ללמוד איך להתגרש נכון! -קבלו בחינם עשרות סרטוני הדרכה שילמדו אתכם איך להתגרש נכון!

כשבני זוג מחליטים להתגרש הם עוברים תקופה מטלטלת. הסיבה לכך היא שבתוך ההחלטה להתגרש מעורבות תחושות רבות של: כעס, עצב, פחד, נקמה.

כשפחדים אלו עולים בני-אדם באופן טבעי מתחילים לחפש פתרונות ומבקשים עצות מאנשים אחרים בין אם הם מוסמכים לכך ובין אם לא.

בני האדם לפעמים חושבים שאם הם לא יתנו עצה כלל הם יתפסו ככאלו שלא אכפת להם מהמצב בו נתון החבר שלהם. ולכן בלא מעט מקרים אנשים נותנים עצות מתוך עולמם הפרטי שלא תמיד בהכרח תואם למצב בו נמצא מבקש העצה.

הבעיה היא שהשפעתה של עצה לא מקצועית זהה לעצה רעה שמטרתה לפגוע.

מסיבה זו חשוב לנו לתת לכם שתי עצות לייעץ לאנשים ששואלים אתכם מה לעשות כשהם שוקלים להתגרש בין אם מדובר בכך שמבקשים ממכם עצה שני בני הזוג או רק אחד מהם.

  1. אם אתם יודעים בוודאות שאין אלימות במשפחה תייעצו לבני הזוג ביחד או לחוד לפנות למגשר גירושין גם אם חילוקי הדעות ביניהם רבים ומורכבים.
  2. עצה נוספת שחשוב שתתנו להם היא לא להתייעץ יותר מידי עם אנשים לפני שהם מגיעים לתהליך הגישור גירושין. הסיבה לכך היא שקיים חשש שהם יקבלו לאורך הדרך עצות לא מקצועיות עם מידע שיכול מאד להפחיד אותם ויגרום להם לעשות פעולות חד צדדיות שיכולות לסכן את שלום המשפחה כולה הן ברמה הכלכלית והן ברמה הנפשית.

אם אחד מבני הזוג שהחליטו להתגרש חוששים שהזכויות שלהם יפגעו, תרגיעו אותם. בהליך גישור גירושין יש להם זכות לפנות לייעוץ משפטי בכל שלב שירצו רק יש הבדל מהותי להצלחת התהליך אם יחליטו לפנות לעורך דין לייצוג לפני התחלת התהליך ובין אם יקבלו ייעוץ משפטי במהלך התהליך.

לפעמים חילוקי דעות מחוץ לשולחן הגישור נראים מורכבים אך כשמגיעים הזוגות לתהליך הגישור גירושין מגלים שחילוקי הדעות האלו פתירים.

חשוב לזכור שבמהלך הליך גירושין משפטי לחילוקי הדעות יש נטייה דווקא להחמיר ולהתעצם בעוד שבהליך גישורי הגישה היא שונה לגמרי ולחילוקי הדעות יש נטייה להיתמתן.

על מנת שתוכלו ללמוד עוד איך להתגרש נכון הכנו לכם עשרות סרטוני הדרכה בחינם שילמדו אתכם איך לעשות זאת. לגישה לסרטוני ההדרכה תוכלו להיכנס בלחיצה כאן.

נ.ב – אם במקרה עוד לא קראתם את ספר ההדרכה שלנו "פשוט להתגרש נכון" תוכלו לעשות זאת בלחיצה כאן ללא עלות.

אנו מאחלים לכם להתגרש בטוב במינימום נזקים כלכליים ונפשיים לכם ולילדכם!

הילה הבר ורם שפינר

מגשרי גירושין משפחתי – עוזרים לזוגות (מהלב) להתגרש במינימום נזקים נפשיים וכלכליים לעצמם וילדים שלהם. זיכרו – גישור גירושין היא הדרך הנכונה להתגרש כל עוד אין אלימות במשפחה. נקודה.

רם שפינר והילה הבר מאמנים, יועצי גירושין ומגשרי משפחה.

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן