עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

למה אנחנו?

איך לבחור מגשר גירושין

 

תהליך בחירת מגשר הגירושין או מגשרת הגירושין לזוגות שהחליטו להתגרש הוא חשוב מאד. בדף זה נשתף אתכם מי אנחנו ומה הערך המוסף שאנו מביאים לתהליך גישור הגירושין על מנת שאתם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם אם תרצו שאנחנו "המרכז למשפט וגישור גירושין" נלווה אתכם בתהליך זה. 

המרכז למשפט וגישור גירושין הוקם ע"י מגשר הגירושין רם שפינר ביחד עם מגשרת הגירושין הילה הבר ועורך דין אורי דון יחייא עורך דין ומגשר.

שלושתנו מגשרי גירושין עם ניסיון אישי, גרושים בעצמינו עם ילדים, עם ניסיון בליווי זוגות מתגרשים המצויים בהליכי גירושין מורכבים וביצירת הסכמי גירושין בהסכמה תוך התמודדות עם קשיים רגשיים. מבחינתינו לעזור למשפחות לצלוח את משבר הגירושין במינימום נזקים כלכליים ונפשיים זו לא רק פרנסה אלא בעיקר ביצוע עבודת קודש מתוך אמונה שאפשר להתגרש נכון ולהתחיל חיים חדשים .
יצירת מאות הסכמי גירושין השומרים על בני זוג וילדיהם כלכלית ונפשית זה החזון שלנו בהליכי גירושין ובגישורים נוספים בתחומי המשפחה. 

צפו בוידאו וגלו מה הערך המוסף שאנו מביאים לשולחן הגישור שיכול לעזור לכם

נעים להכיר!

הילה הבר

אני הילה הבר מגשרת משפחה וגירושין בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, עוסקת בניהול שנים רבות. אמא לאוהד ובפרק ב' עם רם שפינר.

רם שפינר

ואני רם שפינר מגשר משפחה וגירושין, בעל תואר במינהל עסקים ,יזם, מאמן ומחבר הספר ”פשוט להרוויח יותר“ ואבא לתומר, שחר ואופיר ובפרק ב' עם הילה הבר

עורך דין אורי דון יחייא

אורי דון יחייא, עורך דין ומגשר מוסמך, מומחה לענייני משפחה, מגשר גירושין, מגשר בסכסוכים משפחתיים, מטפל בירושות ובצוואות מעל 15 שנים. בעל תואר שני במשפטים ובפילוסופיה

עורך דין אורי דון יחייא

גירושין בטוב

 

זוגות רבים שמחליטים להתגרש לא מצליחים להגיע לפתרון מוסכם באופן עצמאי.
בפני בני זוג שהחליטו להתגרש עומדות שתי אפשרויות, אחת לפתוח תיק בבית המשפט לענייני משפחה או פתיחת תיק בבית הדין הרבני – פנייה להליך משפטי, כאשר האפשרות השנייה היא פנייה אל מגשרי גירושין/יועצי גירושין להליך של גישור גירושין אצל מגשר משפחה שתחום המומחיות שלו הוא דיני משפחה מה שיכול לחסוך זמן, כסף, ולרוב מונע גרירת כעסים בקרב שני בני הזוג שממנה הנפגעים העיקריים הם בני המשפחה ובעיקר הילדים המשותפים. במסגרת הגישור – גישור גירושין – גישור זוגי – גישור משפחתי, אנו משוחחים עם שני בני הזוג במסגרת פגישות משותפות ובפגישות נפרדות כשבמהלך השיחות הולכות ונרקמות הסכמות בכל הנושאים שעל הפרק. הסכמות שיהפכו בסופן להסכם גירושין או לחלופין שלום בית, זאת בהתאם לרצון החופשי של שני בני הזוג. הברירה היא פשוטה – גירושין בהסכמה – גירושין בטוב – גירושין בשיתוף פעולה – גירושין ללא הליך משפטי – גירושין ללא מאבקים משפטיים – גירושין ללא הליכים משפטיים מיותרים – גירושין ללא מלחמות מיותרות – לבין גירושין לא נעימים עם משקעים וצלקות שלא מגלידות בקלות. האפשרות של אימון לשיקום הזוגיות להצלת זוגיות בהחלט יכול לתקן את מערכת היחסים עד לכדי שלום בית במקרים מסוימים. זאת הסיבה שלפני כל תהליך של גישור גירושין אנו עושים בדיקה מעמיקה עם שני בני הזוג האם יש סיכוי לשיקום הזוגיות. טיפול להצלת זוגיות – טיפול לשיקום זוגיות נחשב בעיני כל מאמן/יועץ זוגי כמטרה עילאית והשגתה מביאה סיפוק רב.

המרכז למשפט וגישור גירושין פיתח שיטה כיצד להשיג את הדברים החשובים ללקוחותיו בגירושין או בסכסוכים משפחתיים מהר וללא מלחמות מיותרות, גם אם הצד השני אינו משתף פעולה. את פיתוח השיטה יזמו חברי המרכז למשפט גישור וגירושין עו"ד ומגשר אורי דון יחייא, מגשר הגירושין רם שפינר ומגשרת הגירושין הילה הבר. 
השיטה כוללת כלים מגוונים מתחומי הגישור, הניהול, היזמות ,הפסיכולוגיה, האימון (קואצ'ינג) ו- NLP.

ייצוג משפטי בגירושין

 רם שפינר מגשר גירושין, הילה הבר מגשרת גירושין ועורך דין ומגשר אורי דון יחייא מקימי המרכז למשפט וגישור גירושין נותנים מענה של 360 לזוגות שהחליטו להתגרש ומביאים איתם לשולחן הגישור יתרונות נוספים ומשמעותיים.

היתרון הראשון הוא הניסיון האישי שלנו ככאלו שעברו גירושין בעצמם עם ילדים.

שלושתינו עברנו את תהליך הגירושין בעצמנו ואנו בפרק ב' מאושר. אנו הורים לילדים, ולכן אנו מבינים מקרוב את החששות האובייקטיביים הרבים שיש לבני זוג המצויים בתהליך פרידה. יש לנו את היכולת לקחת בחשבון תרחישים אפשריים עתידיים שבני הזוג אינם צופים, ולתת להם מענה במסגרת הסכם הגירושין ובכך לחסוך לבני הזוג, זמן וכסף רב. בהכרותינו האישית גם עם בתי המשפט וגם עם חדרי הגישור נוכל לפרוס בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל תהליך כך שבני הזוג יוכלו לקבל החלטות מושכלות. להסכם הגירושין אנו מעדיפים לקרוא הסכם לשותפות חדשה מאחר וכשיש ילדים חשוב שההורים ישמרו תקשורת טובה ביניהם על אף האתגרים הלא פשוטים וזאת על מנת למזער את נזקי הגירושין על הילדים. 

היתרון השני הוא שאנו מאפשרים לזוגות אשר חפצים בכך גמישות לעבור את תהליך גישור גירושין בזוג כלומר: שני מגשרים! 

אין זה כמובן הכרח לעבור את גישור הגירושין ע'י שני מגשרים אך יחד עם זאת מאחר ותהליכי גירושין הם רגישים ונפיצים, לפעמים עולה צורך מהזוגות שמתגרשים שיהיה בתהליך גישור הגירושין שלהם מגשרים משני המינים וזאת על מנת להקנות ביטחון בתהליך לשניהם. לא מעט זוגות שעברו תהליך של גישור גירושין על ידי שני מגשרים מספרים שהסינרגיה והניסיון חיים של שני המגשרים סייעו להם להגיע להסכמות מהר יותר.  לזוגות שמעדיפים לעבור את תהליך גישור הגירושין ע"י מגשר גישורין שהוא גם עורך דין המרכז נותן מענה גם לכך.

כלומר את תהליך גישור הגירושין אצלינו אפשר לעבור בצורות שונות:

1. גישור גירושין ע"י מגשר גירושין, שבעברו גם התגרש ואב לילדים, מאמן, יזם ובעל תואר במנהל עסקים.

2. גישור גירושין ע"י מגשרת גירושין שבעברה התגרשה, אם לילדים, בעלת עבר ניהולי רב שנים ותואר בפסיכולגיה.

3. גישור גירושין ע"י מגשר גירושין שהינו עורך דין לענייני משפחה, גרוש בעברו ואב לילדים. 

4. גישור גירושין ע"י שני מגשרים גבר ואישה, על מנת להקנות שיוויון מגדרי בשולחן גישור הגירושין.

5. גישור גירושין ע"י מגשר אחד שהוא גם עורך דין לענייני משפחה ועוד מגשר או מגשרת גירושין. 

היתרון השלישי הוא, שאנו מביאים לשולחן גישור הגירושין ידע נלווה רב. 

חברי המרכז למשפט וגישור גירושין מביאים ידע נלווה רב המשיק לתהליך גישור הגירושין ומקל משמעותית על התהליך להגיע להסכמות בצורה מיטבית ומהירה. תחומי ההכשרה הנוספים שלנו כוללים פסיכולוגיה /קואצ‘ינג/ מנהל עסקים/ ניהול/יזמות/עריכת דין וחשוב לא פחות הורות בפרק ב‘. 

היתרון הרביעי הוא אנרגיית התהליך. 

בני הזוג מגיעים אלינו לתהליך גישור הגירושין ובאווירה חמה ורגועה אנו מסייעים להם להגיע להסכמות. אנו יודעים שהדוגמה האישית שלנו לכך ש“פרק ב“ בחיים יכול להיות מאושר, מספקת תקווה ואנרגיה חיובית למגושרים.

היתרון החמישי הוא מחשבה תמידית על טובת הילדים. 

מעצם היותנו הורים גרושים בפרק ב לילדים שעברו את טלטלת הגירושין מבחינתנו, הילדים הם חלק משמעותי בתהליך למרות שהם לא נמצאים בחדר הגישור. הניסיון האישי שצברנו, כמו גם הכשרות מקצועיות שעברנו מאפשרות לנו לספק לבני הזוג טיפים כיצד להתנהל עם הילדים לאורך התהליך ולאחריו ולתת לבני הזוג עצות ששוות זהב.

היתרון השישי הוא גמישות רבה בתהליך.

אנו מציעים מספר מסלולים אפשריים לתהליך הגישור. יש זוגות שמצליחים לסיים את התהליך כמה שיותר מהר ויש כאלו שצריכים קצת יותר זמן. יש זוגות שרצים לעשות מרתון של פגישות ולהגיע להסכם מהיר ויש כאלו שרוצים מרחק של שבוע בין פגישה לפגישה. אנחנו קשובים לכל זוג וזוג ופועלים יחד באחריות. 

היתרון השביעי הוא שאנחנו נותנים מענה של 360 לזוגות שהחליטו להתגרש 

המרכז למשפט וגישור גירושין נותן מענה של 360 לזוגות שהחליטו להתגרש. המענה כולל ייעוץ משפטי, ייצוג משפטי, גישור גירושין, אימון לשיקום הזוגיות, אימון אישי לגרושים, אימון אישי לגרושות. המרכז נותן מענה לאתגרים שמתגרשים עומדים בפניהם במהלך תהליך הגירושין ולאחריו. אתגרים כמו כיצד להודיע לילדים על ההחלטה להתגרש, קושי לתקשר עם בן/בת הזוג, קושי לתקשר עם הילדים, תחושה של אכזבה וכישלון ממושכת, פגיעה בביטחון העצמי, ניתוק קשר מהילדים, ניכור הורי ועוד. תהליך של אימון אישי במהלך הגירושים יאפשר לכם לפעול בגירסה הכי טובה שלכם. 

היתרון השמיני ולא פחות חשובמידע נוסף

כל זוג שמגיע לתהליך הגישורי מקבל מאיתנו במתנה שני עותקים דיגיטליים של הספר ”פשוט להתגרש נכון“ ושני עותקים פיזיים של הספר "פשוט להרוויח יותר " וזאת על מנת לעזור לבני הזוג להתנהל נכון בתוך גיבוש  תהליך הגירושין, וגם לבנות את עצמם כלכלית טוב יותר ביום שאחרי .

לסיכום:

עכשיו אחרי שאתם מכירים אותנו טוב יותר הבחירה בידכם. אם אתם מרגישים חיבור אלינו ורוצים שאנו נעזור לכם להגיע להסכמות ביניכם בתהליך של גישור גירושין ולגבש יחד הסכם חזק ויציב ששניכם תהיו מרוצים ממנו. מבחינתינו תהליך של גישור גירושין הוא בעצם תהליך בו בני הזוג קובעים לעצמם את ההסכמות לשותפות חדשה עם ההורה השני. אם בני זוג יחשבו על תהליך הגירושין שלהם יותר על תהליך לשותפות חדשה כך הם יגיעו לתהליך הגישור בצורה מיטבית יותר, יגיעו להסכמות בצורה מהירה יותר וישמרו על עצמם ובעיקר על ילדיהם בתהליך מורכב זה.  שלחו לנו הודעה בוואטסאפ, במייל או בדף הפייסבוק שלנו ואנו נחזור אליכם.  אנו מאחלים לכם המון בהצלחה וזכרו, גישור גירושין שומר עליכם ועל ילדכם נפשית וכלכלית. 

גישור משפחתי - פשוט להתגרש נכון כתבה מהארץ

המרכז למשפט וגישור גירושין 0546212512

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן