עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

הספר פשוט להתגרש נכון במתנה

פשוט להתגרש נכון – הספר שכבר עזר למאות זוגות בישראל להתגרש נכון

הספר פשוט להתגרש נכון שניתן במתנה לגולשי האתר שלנו עזר בפועל למאות זוגות להתגרש בטוב, במינימום נזקים כלכליים (חיסכון של מאות אלפי שקלים) ונפשיים לעצמם ולילדיהם. אנו במרכז לגישור גירושין ומשפט לא רק חולקים מהידע שיש לנו, אלא מהניסיון שיש לנו כהורים גרושים. ככאלו שחוו בעצמם את משבר הגירושין ומחוברים מאד לתחושות והחששות של המתגרשים אנו יודעים שאנו יכולים לתת מענה מקצועי, מקיף ומכיל יחד עם השראה כיצד יכולים להיראות החיים לאחר הגירושין לזוגות שהחליטו להתגרש.

אנו מפצירים בכם שאם אתם או חברים שלכם נמצאים בתהליך גירושין או חושבים על גירושין להוריד אותו בחינם ולקרוא אותו ביחד. זוהי ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לתת לעצמכם אם אתם בתהליך גירושין.

לקבלת הספר

"פשוט להתגרש נכון"

ללא עלות לחצו על תמונת הספר

הספר פשוט להתגרש נכון בחינם

67 עמודים קלילים שיגלו לכם:

  • מהו גישור גירושין, מה עקרונותיו ולמי הוא מתאים?
  • עשרת יתרונות גישור הגירושין על הליך משפטי.
  • כיצד להביא את בן או בת הזוג לגישור גירושין גם אם הם מתנגדים בהתחלה.
  • כיצד מתנהל גישור גירושין בפועל.
  • כיצד משפיעה הסביבה על תהליך הגירושין ואיך להימנע מטעויות.
  • לאיזה זוגות לא מתאים לפנות להליך של גישור גירושין.
  • הרזולוציות שצריך להגיע אליהן בגיבוש הסכם הגירושין.
  • שלושת הנושאים עליהם צריכים להגיע להסכמות בגישור גירושין.
  • קיבלתם מכתב מבית המשפט מבן או בת הזוג שלכם ליישוב סיכסוך – איך צריך לפעול?
  • כיצד עובדת מערכת המשפט בענייני גירושין בישראל.
  • שאלות ותשובות נפוצות.

מדוע אנחנו נותנים את הספר פשוט להתגרש נכון בחינם?

לא פעם שואלים אותנו מדוע אנחנו נותנים את הספר פשוט להתגרש נכון בחינם? זו שאלה בהחלט מובנת, הרי השקענו בו זמן, כסף ואנחנו משתפים מהניסיון הרב שנים שלנו. יחד עם זאת אנחנו במרכז לאימון זוגי, גישור גירושין ומשפט מתייחסים למקצוע שלנו כשליחות. אנו יודעים איזה השפעה יכולה להיות לקריאת הספר על זוגות שנמצאים במשבר הגירושין. אנו גם מודעים לכך שלא לכולם היד משגת בלהגיע אלינו לאימון או גישור. מבחינתינו אין זה אומר שאנחנו לא רוצים לעזור גם לאלו שידם אינם משגת. אנו מודעים לכך שתקופת הגירושין היא בין התקופות המאתגרות והקשות ביותר שבני האדם עוברים ולכן חשוב לנו לעזור בכל דרך.

הספר "פשוט להתגרש נכון" בהחלט יכול לתת כלים ראשוניים לבני הזוג להתחיל בהידברות ביניהם ולמזער נזקים שבני הזוג יכולים לגרום לעצמם בגלל חוסר ידע רלוונטי למשבר הגירושין.

זאת ועוד לא פעם מתקשרים אלינו אחד מבני הזוג שרוצים להגיע לאימון לשיקום הזוגיות או לגישור גירושין ומשתפים אותנו בכך שהם אינם מצליחים להביא את בן או בת הזוג שלהם לפגישה. אז כמובן שלכל אחד ואחת יש את הסיפור שלו ואנו נותנים יעוץ פרטני לאותו אדם אך יחד עם זאת בלא מעט פעמים אנחנו מבקשים מהאדם שהתקשר אלינו שיבקש מבן או בת הזוג לקרוא גם את הספר. לפעמים קריאת הספר מסייעת לכך שבן או בת הזוג לאחר קריאת הספר מסכימים להגיע לשולחן האימון/גישור ולדבר.

האם כל גישור גירושין מסתיים בגירושין?

לפני שבני זוג מתחילים הליך של גישור גירושין/גירושים איתנו אנחנו בודקים איתם האם יש סיכוי לשקם את הזוגיות ביניהם. רק אם אנחנו משתכנעים שאין סיכוי לשיקום הזוגיות אנחנו מתחילים בתהליך הגישור. במרכז אנחנו גם מנגישים ליווי לזוגות שלא בטוחים אם הם רוצים להתגרש אך המילה גירושין עולה ביחסים ביניהם מפעם לפעם. אנו עושים זאת דרך תהליך של אימון לשיקום הזוגיות ב 12 מפגשים ממוקדים שלאחריהם בני הזוג מקבלים את ההחלטה האם להישאר ביחד (שלום בית) או להתגרש דרך גישור גירושין ולא בבתי המשפט. Win-Win.

בצורה זו אנו עוזרים לבני הזוג להתקדם בחייהם. אנו מודעים לעובדה שהרבה מאד זוגות תקועים במקום ואינם עושים דבר למרות שאינם מאושרים בחייהם. הסיבה לכך הם פחדים וחששות מובנים. זו הסיבה שאנו נותנים בית אחד לבני הזוג בו הם יקבלו החלטות שיעזרו להם להתקדם (לשיקום הזוגיות או לגישור גירושין). לפעמים בני זוג אינם מבינים שעמידה במקום היא בעצם הליכה אחורה והם מאבדים שנים רבות מחייהם שאינם מאושרים בהם. בגישתינו החיים קצרים וצריך להנות כמה שיותר מהם.

כבר בתחילת התהליך אנחנו מסבירים לבני הזוג שהמטרה בתהליך היא לשפר את איכות חייהם. אנחנו מדגישים שאין החלטה שהיא נכונה או לא נכונה בכלליות. יש החלטה שהיא טובה להם בצורה ספציפית בנקודת הזמן שהם נמצאים. גם אם יחליטו בני הזוג להתגרש אין מדובר בכישלון שלהם וחוסר יכולת לקבל החלטות טובות אלא להיפך. גם ההחלטה להתחתן באותה תקופת זמן הייתה נכונה וגם ההחלטה להתגרש נכונה לתקופת הזמן הזאת.

היתרונות שלנו בהליכי גישור גירושין

מעצם היותינו מגשרים שהינם מאמנים וגם ככאלו שעברו תהליכי גירושין בעצמם עם ילדים המגושרים שלנו מקבלים תובנות וביטחון גדול יותר לקבל את ההחלטות הנכונות להם. תפקידינו בתהליך גישור הגירושין והאימון לשיקום הזוגיות הוא לעזור לזוגות להגדיר לעצמם מה הכי חשוב להם, על מה הם מוכנים להתפשר ועל מה לא, לעלות ולהציע זויות מבט נוספות על אירועים בחייהם ולתת סט כלים שיאפשר להם להגיע ליעדים אליהם הם רוצים להגיע.

אנחנו מאחלים לכם קריאה נעימה ומזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ טלפונית ראשונית בחינם.

וזיכרו – גישור גירושין שומר עליכם וילדכם כלכלית ונפשית.

בהצלחה!!

המרכז לאימון גישור גירושין ומשפט

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן