עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

חמש סיבות מיותרות המביאות זוגות לנהל הליכים משפטיים בתהליכי גירושין ולפגוע בעצמם ובילדיהם

זוגות רבים שמחליטים להתגרש מגיעים למאבקים משפטיים יקרים וכואבים כלכלית ונפשית שבדר"כ היו יכולים להימנע ע"י ידע מוקדם. ידע שלמרבה הצער אין לזוגות בתחילת תהליך הגירושין.

חוסר ידע – הסיבה הראשונה להגעה מיותרת לבית המשפט בתהליכי גירושין.

הסיבה הראשונה להגעה מיותרת של זוגות לניהול הגירושין שלהם בבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני היא חוסר הידע כיצד הליך משפטי לענייני גירושין מתנהל בבתי המשפט, מה מחירו הכלכלי והנפשי לבני הזוג ולילדיהם ואורכו הרב . הליך גירושין משפטי ברוב המקרים לוקח שנים ארוכות וגובה מחירים נפשיים קשים לבני הזוג ובמיוחד לילדים.

חילוקי דעות – הסיבה השנייה להגעה מיותרת לבית המשפט בתהליכי גירושין.

הסיבה השנייה להגעה מיותרת של זוגות לניהול הגירושין שלהם בבתי המשפט (בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה) היא המחשבה שבגלל שלבני הזוג יש חילוקי דעות רבים בתחילת תהליך הגירושין אז אין סיכוי להידברות בתהליך של גישור גירושין והמקום היחידי לפתור את אותם חילוקי הדעות הוא בבית המשפט. זוהי מחשבה שאינה נכונה מאחר ובתהליכי גישור גירושין בלא מעט פעמים מצליחים בני הזוג להגיע לפתרונות שלא חשבו שיוכלו להגיע אליהם לפני הכניסה לתהליך.   

המרכז למשפט וגישור גירושין – המייסדים: המגשרים רם שפינר והילה הבר ביחד עם המגשר ועורך הדין אורי דון יחייא.

חוסר ביטחון עצמי – הסיבה השלישית להגעה מיותרת לבית המשפט בתהליכי גירושין.

הסיבה השלישית להגעה מיותרת לניהול תהליכי גירושין בבתי המשפט היא חוסר ביטחון עצמי וחוסר יכולת לקבל החלטות עצמאיות שבעקבותיהן אחד מבני הזוג או שניהם מקשיבים לאנשים הלא נכונים. למרבה הצער האנשים הלא נכונים יכולים להיות גם בני משפחה קרובים ולא בגלל שהם לא רוצים בטובת קרוביהם אלא בגלל שאין להם את הידע והניסיון המתאים לייעץ בנושאי גירושין. 

עצות אינטרסנטיות – הסיבה הרביעית להגעה מיותרת לבתי המשפט בתהליכי גירושין.

הסיבה הרביעית להגעה מיותרת של זוגות לניהול הגירושין שלהם בבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני היא עצות אינטרסנטיות שבני הזוג מקבלים מבעלי עניין המובילות להסלמת המצב. כן, יש גם כאלו שירוויחו יותר אם אתם תריבו יותר ותגיעו לבית המשפט לנהל את תהליך הגירושין שלכם וצריך גם את זה לקחת בחשבון.

חוסר מוכנות רגשית – הסיבה החמישית להגעה מיותרת לבתי המשפט בתהליכי גירושין.

הסיבה החמישית להגעה מיותרת של זוגות לניהול הגירושין שלהם בבית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני היא חוסר מוכנות רגשית להשלמה עם הפרידה או רצון לנקמה שגורמות לאחד מבני הזוג או שניהם לפגוע אחד בשני מבלי להבין שהם פוגעים בעיקר בעצמם ובילדיהם.

אז איך נמנעים מכל זה?

בדיוק מסיבה זו כתבנו את ספר ההדרכה "פשוט להתגרש נכון" ספר שמלמד צעד אחר צעד איך לנהל תהליך גירושין בחוכמה ובמינימום נזקים כלכליים ונפשיים להורים ולילדיהם.  לזמן מוגבל הספר ינתן ללא עלות. לחצו על תמונת הספר למטה וקבלו גישה מידית.

נ.ב – אם אתם נמצאים בתהליכי גירושין או יש לכם חברים שנמצאים במצב זה חשוב שתעבירו להם את הפוסט הזה.

מאחלים לכם הרבה הצלחה בניהול תהליך הגירושין שלכם ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנושא.

המרכז למשפט וגישור גירושין: עורך דין אורי דון יחייא, מגשר הגירושין רם שפינר ומגשרת הגירושין הילה הבר.

הספר פשוט להתגרש נכון בחינם
הספר פשוט להתגרש נכון נכתב ע"י מגשרי הגירושין רם שפינר והילה הבר

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן