עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושין בראשון לציון

גישור גירושין לתושבי העיר ראשון לציון

החלטתם להתגרש ואתם מחפשים גישור גירושין בראשון לציון/ גישור משפחתי או אולי אתם לא בטוחים שלהתגרש זו ההחלטה הנכונה אבל מצד שני אתם לא חווים זוגיות טובה? אם כך הדבר אנחנו נשמח לעזור לכם בהנגשת חומרים חינמים רבים בנושא שיקום הזוגיות וגישור גירושין.

כהתחלה אנו רוצים לתת לכם בחינם גישה לספר "פשוט להתגרש נכון" ועוד עשרות סרטוני הדרכה בנושא תהליכי גירושין שילמדו אתכם צעד אחר צעד איך להתגרש נכון, איך להתגרש בטוב במינימום נזקים נפשיים לכם ולילדכם.

טיפול זוגי/אימון לשיקום הזוגיות

אם אתם נמצאים במצב שאתם לא בטוחים שאתם רוצים להתגרש ורוצים לתת עוד צ'אנס לזוגיות שלכם אנו מזמינים אתכם ללחוץ כאן ולהכיר את התהליך הייחודי שאנו מציעים במרכז לאימון גישור גירושין ומשפט. תהליך ממוקד של 12 מפגשים שלאחריו אתם מחליטים מה טוב לכם בלב שלם יותר. האם להישאר ביחד או להיפרד בתהליך של גישור גירושין. זה תהליך שיעזור לכם לקבל החלטות טובות יותר לחייכם ונותן מענה עד סופו של התהליך בין אם הוא מסתיים בשלום בית ובין אם הוא מסתיים בגישור גירושין. אתם לא צריכים ללכת לבעל מקצוע אחר שילמד על המציאות המשפחתית שלכם מההתחלה והכל נעשה במקום אחד.

גישור גירושין שומר עליכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית.

גירושין הם תהליכים מורכבים וטעונים רגשית, לכן כל צעד בהם צריך להיות מתוכנן ומבוצע נכון. תהליך הגירושין אם לא מנוהל נכון יכול בקלות ובמהירות להידרדר להליכים משפטיים יקרים ופוגעניים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים.

תנאי הפתיחה לתהליך הגירושין כבר מהדרך בה מודיע בן זוג אחד למישנהו שהוא החליט שהוא רוצה להתגרש חשובים מעין כמוהם. קבלת העצות הראשונית מחברים או משפחה יכולה להיות הרסנית במידה ויתקבלו ממי שאינו בקיא ומבין לעומקם כיצד תהליכי גירושין מתנהלים בבתי משפט. לא רק זאת ישנם אנשים שמאמינים שתהליכי גירושים חייבים להתנהל בדרך מלחמה משפטית על מנת לנסות להשיג יותר על חשבון הצד השני (שבמקרה זה מדובר בהורה השני של ילדכם) . יכול להיות שזו גישה שאתם מתחברים אליה ויכול להיות שלא ולכן בחרנו לכתוב את הספר פשוט להתגרש נכון מתוך שליחות על מנת שבני זוג שהחליטו להתגרש יוכלו לדעת מה מחכה להם בכל בחירה שיבחרו בה לנהל את תהליך הגירושין שלהם.

אז כן, אם אתם מחפשים גישור גירושין בראשון לציון או גישור משפחתי בראשון לציון בהחלט זכיתם! הספר פשוט להתגרש נכון ניתן לכם ללא עלות ואתם יכולים לקבל אותו בלחיצה כאן או על תמונת הספר למטה. בנוסף הכנו לכם סרטון וידאו המדבר על כך:

בהליך גישור גירושין בראשון לציון עוסקים בכל התחומים הקשורים לניסוח הסכם גירושין. הנושאים האלו כוללים את הסכמות בני הזוג לגבי

שלושה נושאים מרכזיים:

זמני ההורות שכל הורה יבלה עם הילדים לאחר הגירושין (בעבר זמני ההורות היו נקראים "הסדרי ראייה" אך כיום יותר ויותר בתי המשפט והרווחה מתבטאים במונח " זמני שהייה") זמני הורות הם מינוח שמתאים יותר לתהליכי גישור גירושין מתוך מחשבה שלמינוח הסדרי ראייה יש קונטציות שליליות שלא מתאימות ליחסים שבין הורים לילדיהם.

מזונות – לאחר קביעת בני הזוג כיצד תראה החלוקה של זמני השהות עם הילדים תיבחן הסיטואציה האם צריך להיות מעבר של דמי מזונות מהורה אחד לשני על מנת להמשיך לאפשר לילדים טיפול מיטבי ושווה בכל אחד מהבתים של בני הזוג. מאחר ואין מדובר בהליך משפטי לקביעת מזונות ניתן להגיע לפתרונות יצירתיים. בבית המשפט לרוב נגזר סכום המזונות בהתחשבות א. משכר הצדדים ב. הכנסותיהם מכל המקורות ג. זמני ההורות עם הילדים ד. צרכי הילדים.

רכוש – בדרך כלל נושא הרכוש נידון לאחר שנושא זמני ההורות והמזונות מגיעים להסכמות אך לא מן הנמנע שימצאו פתרונות יצירתיים המשלבים פרמטרים מחלוקת הרכוש בהחלטה על סכום המזונות. בבתי המשפט בדרך כלל עושים איזון משאבים קר ללא פתרונות יצירתיים שיכולים להייטב עם בני הזוג. 2/

בתהליך גישור הגירושין תמיד ניתנת למגושרים הזכות לקבל ייעוץ חיצוני משפטי או כל ייעוץ אחר שהם מרגישים שיכול לעזור להם להתקדם על מנת להשיג הסכם גירושין שייטיב עימם. יחד עם זאת יש לתת את הדעת ולפנת לייעוץ שיקדם את הדרך הגישורית ולא יפגע בו.

אנו מאחלים לכם בהצלחה בתהליך הגירושין שלכם ואנחנו מבקשים מכם בשם ילדכם לנהוג באחריות ולעשות את כל מה שאתם יכולים להגיע להסכם גירושין מבלי להגיע למלחמות משפטיות יקרות ופוגעניות.

אם אתם רוצים להכיר אותנו טוב יותר תוכלו לעשות זאת בלחיצה כאן.

הספר פשוט להתגרש נכון בחינם
פשוט להתגרש נכון – גישור גירושין בראשון לציון, גישור משפחתי בראשון לציון

רם שפינר והילה הבר מגשרי גירושין

גישור גירושין בראשון לציון – גישור משפחתי בראשון לציון

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן