עורך דין ומגשר אורי דון יחייא, הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין

גישור גירושין ושיקום זוגיות בירושלים

טיפול זוגי בירושלים

כשבני זוג נקלעים לבעיות בזוגיות שלהם הם פועלים באחת משתי דרכים עיקריות. הדרך הראשונה היא התעלמות מהבעיה מתוך ציפייה שהיא תחלוף מעצמה. הדרך השנייה היא להתמודד עם הבעיה דרך תהליך של אימון זוגי או טיפול זוגי על מנת לשקם את הזוגיות שלהם.

סיבה נוספת שאנשים לא הולכים לטיפול זוגי היא שלפעמים המרחק מהמטפל הזוגי או המאמן רחוק מביתם והטירחה מבחינתם גדולה מידי.

למשל, זוג שגר בירושלים נמצא במשבר בזוגיות והוא מחפש מאמן או מטפל זוגי, הוא מקבל המלצה על מאמן זוגי בתל אביב אך נמנע מלהגיע לטיפול הזוגי כי המרחק רב. אז כמובן שאי אפשר להתעלם מהנתון הזה אבל יחד עם זאת חשוב לחשוב בראייה כוללת יותר. האם לא שווה להשקיע 12 פעמים נסיעה הלוך חזור לתל אביב בשביל להגדיל את הסיכויים להגיע לשלום בית?

כמובן שאם מוצאים מטפל זוגי או מאמן זוגי בירושלים שמתחברים אליו ברמה האישית אז יש לשקול את הדברים. יחד עם זאת חשוב שלא להתפשר בבחירת איש המקצוע שיטפל בכם בגלל אתגרי המרחק – זה לא שווה את זה.

לשימחתינו יש לא מעט זוגות שמבינים את הנתון הזה ומגיעים אלינו מאזורים מרוחקים כמו באר שבע שהמקום שאנו יושבים בו הוא יהוד.

איך עובד תהליך של אימון זוגי

הכנו לכם כאן וידאו שמסביר קצת יותר על תהליך האימון לשיקום הזוגיות. בנוסף אם תרצו להבין עוד יותר לעומק איך עובד הטיפול הזוגי בשיטת האימון של המרכז לאימון גישור גירושין ומשפט לחצו כאן.

משברים בזוגיות

לצערינו לא מעט זוגות בוחרים להיות פאסיבים כשבעיות בזוגיות שלהם עולות מטעמים רבים: זה יכול להיות בגלל חוסר רצון להתמודד עם הבעיה, אמונות לגבי אנשים שהולכים לטיפולים, היעדר תקציב לשלם לאיש מקצוע שיעזור להם לטפל בבעיה הזוגית שלהם, מרחק ועוד.

האמת היא שכל הסיבות האלו מוכרות ובאיזה שהוא מקום מובנות. העניין הוא שהמוכרות והמובנות הזאת איננה עוזרת לבני הזוג להתקדם ובפועל הם הולכים אחורה בחייהם. חשוב להבין שאי עשייה או אי טיפול דינה כהזנחה. אני בוחר להגיד את המילה הזנחה מפני שעד שהמילה הזאת לא נאמרת אנשים מייחסים להיעדר טיפול משקל נמוך יותר ולא פועלים. אך כשהמילה "הזנחה" עולה הסיכוי לצאת לפעולה גדול יותר.

מדוע היעדר טיפול בבעיות בזוגיות הם הזנחה

ומדוע היעדר טיפול בבעיות בזוגיות הם הזנחה?

הסיבה לכך היא שככל שבני הזוג לא יטפלו בבעיות שלהם הם יגדלו, יצאו מהפרופרציות האמיתיות שלהם ולפעמים יהוו בסיס נוח לבנייה של עוד בעיות שלא היו נולדות אם בני הזוג היו מטפלים בבעיות שהיו קטנות יותר. על מנת להפסיק את כדור השלג הזה זוגות במשבר חייבים להבין שלזמן יש משמעות קריטית בשיקום היחסים ביניהם. ככל שיפעלו מהר יותר ככה הטיפול יהיה יותר מהיר ויותר יעיל.

ההזנחה גם נובעת כלפי הילדים. כאשר הורים אינם ביחסים טובים ביניהם הילדים סופגים זאת בבית והדבר מוביל לחרדות ולחץ גם אצלהם. דבר שפוגע בהם ובילדות שלהם. הילדים גם מקבלים מודל פחות מוצלח של זוגיות שיכול להיות שייאמצו אותו בחייהם הבוגרים. לבני הזוג יש הזדמנות לתקן זאת ולא להזניח את המצב על ידי טיפול זוגי או אימון לשיקום הזוגיות.

שיחת ייעוץ לטיפול זוגי לתושבי ירושלים

אנו במרכז לאימון, גישור גירושין ומשפט שמחים להנגיש לתושבי ירושליים והסביבה שיחת ייעוץ חינם בכל הקשור למשברים בזוגיות, גירושין ועוד. אנו נותנים מענה של 360 מעלות בכל הנושאים האלו: אימון אישי לשיקום הזוגיות, אימון זוגי לשיקום הזוגיות, גישור גירושין וייעוץ משפטי. הרגישו חופשי לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם על מנת שתבחרו בנתיב הנכון לכם לפעול על מנת מצד אחד למזער נזקים ומצד שני לחיות את החיים.

בהצלחה!!

פוסטים אחרונים

איך להתגרש

איך להתגרש נכון כאשר זוג מגיע למצב שהוא רוצה להתגרש ולסיים את תקופת הנישואין שלו, חשוב שיתייעץ עם האנשים הנכונים כיצד להתגרש נכון ואיך להתנהל

קרא עוד »

סימנים שצריך להתגרש

מתי הזמן להתגרש קבלת ההחלטה לסיים נישואים ולהתגרש אינה החלטה קלה להגיע אליה. יחד עם זאת זיהוי מתי ההחלטה להתגרש עשויה להיות הצעד ההגיוני היחיד

קרא עוד »

להתגרש

להתגרש נכון בישראל לצערינו ההחלטה להתגרש אף פעם לא קלה. יחד עם זאת על אף שההחלטה קשה היא הופכת למציאות עבור זוגות רבים. זו הסיבה

קרא עוד »

שאלון האם להתגרש

שאלון גירושין 2024 גירושין הם אירוע מטלטל המשנה את חיי המשפחה בצורה דרמטית ומשפיע לא רק על בני הזוג המעורבים אלא גם על ילדיהם. בתוך

קרא עוד »

כמה זמן לוקח להתגרש

כמה זמן לוקח להתגרש בישראל לא פעם אנחנו נשאלים מפי לקוחותינו את השאלה: כמה זמן לוקח להתגרש בישראל? התשובה לשאלה הזו היא תלוי. ולמה הכוונה?

קרא עוד »

גישור משפחתי

איך להתגרש דרך גישור משפחתי גישור גירושין משפחתי הוא כלי יקר ערך לזוגות המחליטים להתגרש. זו הדרך הטובה ביותר לפתרון קונפליקטים ומחלוקות בתהליך הגירושין. בתהליך

קרא עוד »

ספר מקיף ופרקטי העונה על שאלות רבות בתהליכי גירושין: איך לשמור על עצמכם ועל ילדכם כלכלית ונפשית? כמה באמת עולה להתגרש? כמה זמן לוקח להתגרש? איך לחשב מזונות? איך להתמודד עם חילוקי דעות? והכי חשוב איך להתגרש נכון!

דילוג לתוכן